Thursday, May 16, 2019

Row, row, row your boat / À l'aviron

Here's another whimsical illustration that I created about Adventure and Exploration - rowing around a small bay and discovering some of its treasures. I made it with my iPad Pro and an app called Procreate. Procreate is really a great intuitive tool which permits you to completely loose yourself in pursuing your creation. It calculated that I spent 10.5 hours on this image; it felt like a moment. The video below reveals how I went about making it.
Digital image.
 
Voici une autre illustration fantaisiste que j'ai créée à propos de l'aventure et de l'exploration : ramer autour d'une petite baie et découvrir certains de ses trésors. Je l'ai fait avec mon iPad Pro et une application appelée Procreate. Procreate est vraiment un excellent outil intuitif qui vous permet de vous perdre complètement dans la poursuite de votre création. Il a calculé que j'ai passé 10,5 heures sur cette image; c'était comme un moment. La vidéo ci-dessous vous montre comment je me suis mis à le faire.
Image digitale.


No comments: